vineri, 6 mai 2016

CUM AȘ PUTEA...

Cum aş putea eu, păcătos din fire,
Să te acuz că ai în tine, un suflet rău, perfid, 
Și sângele ce ți curge-n vene, e atât de otrăvit, 
Când zace în mine o dureroasă amintire ?

Cum aș putea eu, robul orgoliului și al mândriei , 
Să stau în fața ta, copil nevinovat, 
Când viața mi-am trăit-o în păcat, 
Când tu mai scos din iadul plin de mișelie?

Cum aș putea eu, atât de imposibil, 
Să cred , că ai privi spre mine măcar în taină,
Să îmi croiești din "dragoste" o haină, 
Să scap de ce e rău și insensibil ?
 

Cum aş putea eu, ca viaţa mea pătată, 
S-o dau la schimb pe una pură, 
Să îți arât o altă față și făptură, 
Și-o mare dragoste, necondiționată?

Îmi cert orgoliu și-mi alung mândria, 
Salvarea mea e în sentimentul ce tot crește, 
Mai prin în dragoste cu al iubirii clește,
Deci las pretențiile deșarte , gata cu nebunia.

                        By Dan G 
                      5 Mai 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu