marți, 9 mai 2017

NU SUNT NICI TRIST, NICI FERICIT

Nu sunt, astăzi, nici trist, nici fericit,
Nu-mi pasá dacă, cândva, mai iubit,
Nu mai plâng, acum, în umbra ta,
Căci am înțeles, că îți place altcineva.

Nu sunt trist nici fericit, când îți mai scriu,
De ce îți scriu, mă jur, zău... nu știu,
Nu mă-ntreba, dacă mai sper ceva,
Nu știu nici eu, cu timpul vom afla.

Acuma stau tăcut și-ascult o melodie,
Îmi cântă ARMIK la chitară, Taj Mahal,
Nu sunt trist, dar nici plin de bucurie, 
Pe care o simțeam când ți-o dădeam-n dar.

Nu sunt trist, nici fericit și ploaia bate-n geam,
Zăpadă, usucă florile cireșilor pe ram,
Căci parcă și vremea astăzi a înnebunit,
De când, iubito, din orgolii ne-am despărțit.

Nu sunt trist, nici fericit și ploaia mă-ntreabă,
De ce nu plec, în căutarea ta în grabă,
Îi răspund, că aș zbura, grăbit, spre tine,
Dar nu mai cred, că voi fi primit bine.


Nu sunt trist, când mă trezesc cu tine-n gând, 
Nici fericit că am risipit iubirea-n vânt,
Îi mulțumesc Domnului că ne-am iubit

Și-L rog să-ți dăruiască un trai mai fericit.

BY DAN G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu