miercuri, 2 decembrie 2015

SUFLET DE LUMINĂ ȘI FOC


Tu ești mai mereu asaltată de gânduri,
Așteptând să vii, fac prin parc sute de ronduri,
De-aș putea, din stele ți-aș cumpăra salbe,
Gândurile triste să-ți le șterg cu luminile dalbe.

Atingeri de Lună ți-aș dărui pentru-un surâs,
Un surâs, magic, izvorât pe chipul tău pur,
Ar face primăvară în mine deși e iarnă în jur,
La fața-ți scăldat de Lună, stele vor privi chiorâș.

Tu poți să-nflorești și să plângi mai-apoi,
În tine e zâmbet frumos și sute de ploii,
Din ploaia iubirii un iaz am să-mi fac,
Eu, paznic la baltă, tu plaur pe lac.

Dăruiește-mi iubire, femeie te rog,
Dă-mi sufletul de lumină și foc,
Să intru în tine, ochii să ți-i sărut,
O lume întreagă este-n trupul tău ud.

De fiece dată când te-apleci să mă alinți ,
Mă mângâi cu vise ,când mă săruți,
Poți să-mi faci ce dorești, nu-ar conta ,
Simt că trăiesc și iubesc-lumina ta.

By Dan G
02 Decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu