miercuri, 27 aprilie 2016

RUGĂCIUNE

” Dumnezeul  meu,
Ajuta-ma sa spun adevarul in fata celor puternici,
Si sa nu mint ca sa-mi atrag aplauzele celor slabi.
Daca imi dai bani, nu imi lua fericirea,
Si daca imi dai putere, nu imi lua capacitatea de a gândi.
Daca imi dai succes, nu imi lua umilinta,
Daca imi dai umilinta, nu imi lua demnitatea.
Ajuta-ma sa cunosc celalalt aspect al lucrurilor,
Si nu-mi permite sa-mi acuz adversarii de tradare
pentru ca nu impartasesc acelasi punct de vedere ca mine.
Invata-ma sa-i iubesc pe ceilalti cum ma iubesc eu pe mine,
si sa ma judec cum îi judec si eu pe ceilalti.
Nu ma lasa sa ma las ametit de succes daca il ating,
si nici sa disper daca esuez.
Ajuta-ma mai degraba sa imi amintesc ca esecul
este incercarea care conduce la succes.
Invata-ma ca toleranta
este cea mai puternica forta
si ca dorinta de razbunare
este prima manifestare a slabiciunii.
Daca imi iei succesul,
lasa-mi vointa de a invinge esecul.
Daca ma deposedezi de darul sanatatii,
lasa-mi gratia credintei.
Daca sunt nedrept cu cineva,
da-mi puterea sa-mi cer iertare,
si daca cineva este nedrept cu mine,
da-mi puterea iertarii si a indulgentei.

Dumnezeul meu,
daca eu te uit,
Tu, nu ma uita pe mine!
Amin!”

By MAHATMA GANDHI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu