vineri, 15 aprilie 2016

DIALOG MARIN...


-Sărut mâna, sirena mea din marea verde,
Oprește-te o clipă, sufletul să-ți încălzesc.
-Nu poți, străine, nu pot pe nimeni crede,
Am sufletul rece, un om nu pot ca să iubesc.

-Dar stai o clipă, pe ochii vreau să te sărut,
Ai tu idee câ poți să te învăți să fii iubita ?
-Există cineva ce tare m-a rănit și m-a durut,
Nu vreau să mai iubesc, să fiu dezamăgită !

- Nu poți atinge un suflet fără să-l încălzești,
Mă crede, nu poți răni un suflet când iubești !
- Aș vrea să mă-nvălui, de răi să mă păzești,
Și cine știe, poate-nvăț, ce îți dorești să mă înveți.

-Sirena mea, eu vreau, cu drag, să te învăț,
În dragoste nu toate sunt asa cum te aștepți,
-Da ! În iubire trebuie să fii uneori mai rezervat,
Căci unii mint, trădează, ei se cred deștepți .

- Probabil da ! Cu siguranță. Însă eu nu sunt așa,
Sunt sincer, vreau cu inima să te învăț iubirea.
-Atinge-mi sufletul, să-mi fac la tine în suflet casă,
Eu îmi doresc să mă înveți să prețuiesc iubirea.

                    By Dan G
               15 Aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu