marți, 9 mai 2017

DORINȚE

Ascunde-mă in părul tău o noapte,
Ascultă-mi inima care te strigă-n șoapte,
Alină-mi dorul, ce  mă  cuprinde,
Atinge-mi buzele, flămânde.

Atinge-mi inima, cât s-o pătrundă,
Cu sentimente, cât să-i ajungă.
Ascultă-mi șoaptă gândului frumos,
Ce vrea să zboare,  ca un albatros,

Priveşte-mă-n ochii, însetați,
Să vezi cum,de iubire, sunt luminați 
Alintă-mi timpanele cu o şoaptă de iubire,
Din roua, dulce, a buzelor dă-mi o sorbire. 

Ascunde-mă, sub aripa ta de înger,
Căci în iubirea ta, e arșiță sau ger,
Parcă din cer este iubirea noastră ruptă,
Și pentru ea, cu toți balaurii mă i-au  la trântă.

Atinge-mi trupul de dragoste lovit,
Căci cu iubirea,  el s-a îmbogățit,
Cuprinde-mă-n îmbrăţişările fierbinţi,
Vreau, dragostea, din plin, s-o simți. 

BY DAN G
4 Aprilie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu