marți, 29 septembrie 2015

CHEIA CĂTRE INIMA TA


Am urcat munții să caut cheia către inima ta,
Era săraca, pe atunci, singură, tristă, abandonată.
Când mai aveam un sigur pas să pun mâna să-o apuc ,
Un înger mi-a șoptit,, Ai grijă de ea, nu fii năuc. "

Trezit ca din vis, în gând, m-am întrebat,
Cum o fi mai bine, să-o culeg neapărat,
Sau să aștept să fiu de tine iubit ?
Până să apuc să-mi răspund tu mi-ai zâmbit .

Veneai încet , fredonând un cântec de jale,
Ce să fac Doamne, aștept sau îi ies în cale?
N-am strigat să nu te sperii, înapoi ca să fugi,
Ai ajuns lângă mine purtând cunună din mure și rugi.

În tăcerea mi-am cuibărit sufletu-n palmele tale,
Cu-n zâmbet discret ridici ochi să mă vezi,
Te-ai apropiat și mai mult, pășind cam agale,
Ai șoptit -,, Hei străine în iubire, tu crezi?"

 Am deschis larg ușa sufletului aşteptându-ți chemarea,
Ochii tăi umezi și mari mi-au fermecat privirea,
Năuc cad în genunchi în fața ta ca-n filme,
Inima mi-a luat-o înainte și ți s-a așezat în palme.

Gânduri, albe, îmi trec în galop ca inorogi ,
Fugind către tine să-și primească zălogi ,
Dar tu eziți, te-ai ascuns după un nor,
Nu mai vreau cheia aruncată, de tine, într-un ponor.

Aștept,doar aștept...
Altfel nu știu cum să te găsesc.

By Dan G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu