marți, 29 septembrie 2015

TOTUL E FUM ȘI TĂCERE

Strâng seara în suflet la mine
 resturi de sentimente ucise
mi-e milă de sfârşituri de surâsuri ,
de privirile chiorâșe, de nesomn.

îmi voi smulge inima din trupul
bolnav de iubirile trecătoare, plătite
şi voi păşi năuc între două femei
venite de nicăieri la colțuri de stradă.

Una vrea ceva să aprindă o țigară
până apuc să i-o aprind, ea mă sărută
brusc simt buzele tale cu gust de mentă
şi totul se termină înainte de a-ncepe ceva.

Sunt anumite lucruri peste care nu pot trece
de câte ori îmi aduc aminte de degetele tale
care mă atingeau perfide în cele mai tainice locuri
şi te lăsam bucuros să mă-nveți Kama-Sutra..

Îmi voi aminti mereu despre dragostea ta ciudată
ai fost femeia care cu greu poate fi uitată
acuma mi-e milă cât de rău ai ajuns
 de problemele tale care nu se isprăvesc..

Totul e fum și tăcere, iubirea mea ai ucis.

By Dan G
29.09.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu