miercuri, 30 septembrie 2015

NU ÎȚI CERȘESC IUBIREA


Nu doresc, Doamna, să-ți cerșesc iubirea,
Amarul meu mă arde, e iad trăirii mele,
Nu îți cerșesc nici trupul, nici dulcea sărutare,
Și nici sărutul meu fierbinte, să ardă peste ele.

Căci nu sărutul, ci inima, iubirea găzduiește,
Oricât ai fi de bună, de ai rănit, rămâne rană ,
Tu, dă-i iubirea, acelui om care te iubește,
Acum, nu altădată, tu nu mai ești o fetișcană.

De vrei să fi iubită, iubește cu pasiune,
Iubește omul, sincer, ce îți arată afecțiune,
Nu omul fals, ce poartă masca unui macho,
Ce vrea, să te dezbrace, să-ți vadă goliciunea.

E trist, să fi dorită tău doar pentru corp și carne,
Iar sufletul tău,Doamnă, să fie rupt de doruri grele,
Ascultă deci iubito, acum în clipe rele,
Nu vreau, nu îmi doresc ca să-ți cerșesc iubirea..!

BY DAN G :Iunie 2013

Un comentariu:

  1. https://m.youtube.com/watch?list=RD4FKCiZsyPqM&params=OAFIAVgI&v=VjK40bQ8Aas&mode=NORMAL

    RăspundețiȘtergere