vineri, 15 iunie 2018

MELANCOLIE DE VARĂ

Iubire, îți scriu cu înfrigurare,
Nu pot să zbor peste mare,
Să-ți sărut ochii tăi luminoși,
Calzi, mari și atât de frumoși.

Cuvinte tandre vreau să îți scriu,
Adun cuvintele, ți-le trimit într-un crochiu,
Cât te iubesc, trăiești în mine... vie,
Scriind despre tine, noaptea nu e pustie,

Îmi dansează degetele pe taste,
Şi îți scriu cuvinte porcoase sau caste,
Șterg textul, scriu, mă-nvârt năuc,
Te blestem și apoi laude îți aduc.

Ies pe strada, aurită de soare,
Câinii mă latră, ziua-i buimacă,
Gândul la tine mi-e sărbătoare,
Ce ți-am scris, oare o să-ți placă?

Din ierburi și flori, udate de un drumar,
Simt parfumul tău, duce-amar,
Strig din rărunchii numele tău,
Speriat, mă mușcă un dulău.

S-a răsturnat, așa, din senin,
Peste mine melancolia cumplită,
Ești, tot, departe în peisajul marin,
Sper să fii adorată și fericită

By Dan G
15 Iun 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu