joi, 21 iunie 2018

AȘTEPT

Aștept adierea unui dulce cuvânt,
O șoaptă de-a ta, pe aripă de vânt,
Atent, ascult totul, să nu pierd,
Susurul vocii tale, tandru dezmierd.

Aștept, cuminte, măcar un surâs,
Să-mi plângă ochii de-atâta râs,
Vântul îmi aduce dintr-o lume ciudată,
Muzică tristă dintr-o trompetă crapătă,

Aștept soarele să-mi zâmbească,
Lumea să nu mă mai amăgească,
O lume în care să te găsesc,
Strigând, "aici sunt, hai să-ți vorbesc".

Aștept ca mintea-mi încețoșată de dor,
Să înțeleagă de ce, încă, te ador,
Aștept să înțelegi că o femeie trofeu,
E iubită ca piesa într-un muzeu.

Aștept să părăsești temnița,
Unde te-ai încuiat ca o Zeiță,
De frica săgeții lui Cupidon,
În lumea ta, să iubești nu-i de bon ton.

Aștept ca inima ta să mă dorească,
Iubirii aripii solide să-i crească,
Aștept să-mi spui, din nou, "te iubesc"!
Cum de mii de ori eu îți mărturisesc.

By Dan G
20 Iun 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu