joi, 14 iunie 2018

TE MURMUR, DESCÂNT

Precum cercurile făcute de-o piatra în lac,
Mă învârt într-o noapte, tăcut,
În caruselul LuniiI, tras de un iac,
Dorul de tine, iarăși m-a rupt.

Mă învârt prea încet, nu pot să amețesc,
Cu tine nu-i chip să vorbesc,
Fur Lunii un inorog stelar ,
Îmi fac cale la tine, să ți-l ofer, dar.

Mă îmbrac, frumos, cu haine de operetă,
Cravată cu cercuri roși de pe Saturn,
În buzunarul din piept, o Margaretă,
Cu zâmbetul ei să te cuceresc, te răpun.

Tu ești cauza pregătirilor mele,
Vin să-ți vorbesc câte-n lună și stele,
Căci un "berbec" aprig, mândru, gelos,
S-a transformat într-un mieluț duios.

TU, cu-a ta frumusețe, rupi sufletul meu,
Precum un ambalaj  de hârtie
În mâinile unui copil,când desface o jucărie,
Nu-l mai lipești decât c-un sărut.

Cu freamătul unei vechi melodii,
Călăresc inorogul pe-aripi de vânt,
Sperând că iubirea o vom reclădii,
Cu dragostea , te murmur, descânt.

By Dan G
14 Iul 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu