duminică, 21 februarie 2016

AM AȘTEPTAT IUBIREA..

Am așteptat iubirea  ca pe icoana sfântă,
Și-am primit șoapte, ce-mi alină din dureri,
Îmi joacă ochii veseli și sufletul se-ncântă,
Cu cântecul iubirii, sosit de nicăieri.

Am așteptat iubirea atât de luminoasă,
Ca pe-un izvor de munte curat, nerăvășit,
Îi spun acuma, rămâi a mea frumoasă,
Am răscolit pământul până te-am găsit.

Am așteptat iubirea să beau nectarul fericirii,
Am așteptat-o cu lauri și ramuri de măslin,
Să mă-mbat ca Dragobete, din cupa iubirii,
Din Grall Sfânt să-sorb, durerea să-mi alin.

Am așteptat zadarnic. Dar la-nceput de primăvară,
De nicăieri, iubirea, așteptată,îmi sare în cale,
Sufletul vrea să-l încânte să-l scape de povară,
Și iar mă pierd în punctele iubirii cardinale.

                             By Dan G
                           21 Feb.2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu