sâmbătă, 20 februarie 2016

Muza...

Am scris, năuc, cuvinte de iubire,
le-am strâns pe toate-ntr-un curcubeu,
le-aș da la schimb să văd o-nsorire,
o umbra de iubire în ochii-ţi bleu.

Mi-aș cumpăra vioară și-un arcuș.
și tandru-aș cânta ca lumea să-auză,
că dragostea în pieptul meu are culcuș,
a venit, de unde nici nu te aștepți ,o muză.

Tot am visat să zbor în cerurile-nalte,
unde în tihna locuiesc frumoase muze,
doar-o secundă să-le rog să mă-nvețe,
cum aș putea să-ți fur dulceața de pe buze.

Vorba-ți spusă cu blândețe,e muzica firii,
te-am cautat, să am iarăși o muză măiastră,
ești o sferă de lumină culeasă din nouri,
văd-o dragoste sublimă în privirea albastră.

 Speram că-o să apari,acum sau peste vremi,
am jurat cândva, atunci când o să mă chemi,
să nu las inima ci  sufletul să te aleagă ,
sunt prea obosit să-mi caut muza-n lumea largă.

                      By Dan G
                20 Feb. 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu