luni, 15 februarie 2016

VINO, TE-AȘTEPT...

Mi-e dor, femeie, de vorbele-ți domoale,
Aș vrea să-ți fur o mică-mbrățișare
Să te alint cu mângâieri senzuale,
Vino, te-aştept în fiecare înserare.

Mi-e dor de stelele din ochii albaștri,
Aș vrea pe ei să las o sărutare,
Să-ți fur scânteia lor de aștri,
Vino, te-aştept să cădem în visare.

Mi-e dor de trupul-ți cu aromele florale,
Aș vrea să-ți mângâi pielea atât de fină,
Să îți respir miresmele de portocale,
Vino, te-aştept să îmi aduci lumină.

Mi-e dor, femeie, de buzele-ți fierbinți,
Aș vrea să înțelegi ce pot să simt,
Când mă săruți îmi ies din minții,
Vino, să-ne ascundem într-un labirint.

Mi-e dor, femeie, de brațele-ți goale,
Aș vrea să-ți rup al tău veșmânt,
Să te sărut din cap până la poale,
Vino acum, sunt luat de val și vânt.

Mi-e dor să te cuprind în brațe doar,
Aș vrea să nu mai fii o lungă așteptare,
Să-mi dai îmbrățișarea ta în dar,
Vino, te-aştept să-ți dau o sărutare.

                     By Dan G
                  15 Feb 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu