vineri, 3 martie 2017

CUM AI CREZUT

Este o noapte tristă, fără vise ,
Mă tot sucesc-n pat stingher,
Am inima și sufletul încinse, 
Căci nu mai pot să cred, să sper !

Cu ai făcut de mi-ai tăiat speranţă,
Când știi, c-aveam cu tine vise noi?
Şi ai data la job atâta importantă,
Cât să uiți de mine, de-amândoi !

Cum ai crezut, că-n viața poți să treci,
Fără să crezi în vise de iubire?
AI cutreierat străinele poteci,  
Crezând că banii înseamnă fericire.

Unde e seara când în șoapte,
Ne dezmierdam cu dulci fiori ?
Între apus și-n miez de noapte,
Când ne simțeam zeii, nu muritori.

Te rog nu mă lăsa fără de vise,
Spune-mi, că mă-nșel ca-n trecut,
Că nu mai bat la porți închise ,
Atâta vreau, nimic mai mult !

Cum ai crezut , c-am să trăiesc fără tine,
Când știi, că fără tine nu-s întreg?
Şi fericirea,mea, nu este-n "flori" străine,
Atât aș mai vrea.. să-nvăț, să te-nțeleg
By Dan G
20 Ian 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu