duminică, 12 martie 2017

FĂRĂ TINE

Fără tine,în vânturi m-aș rătăci,
Alta ca tine n-aș mai găsi,
Şi lumea, mea, s-ar destrăma ,
Ploii de lacrimi s-ar revărsa .

Fără tine , viața ar fi un blestem,
Pe munte m-aș urca să aștern,
Sufletul meu să zboare în stele 
Și-ar fi sfârșitul,sensului,vieții mele.

Fără tine , nu sunt zile cu soare,
Viața mi-ar fi ,gri, fără culoare,
Ghioceii,din păr,mai mulți ar înflori ,
Udați cu lacrimi  din ochișori.

Fără tine , dorul ar da năvală,
Aş suferi de dor, ca de boală,
Noapte în vise m-aș rătăci,
În cearceafuri ude m-aș încolăci.

Fără tine , aş plânge cu șoapte,
Purtat de gânduri amare în noapte,
În tăcere  sufletul meu s-ar chinui , 
Fără tine , pe cine aş mai iubi..?

                  By Dan G
                21 Ian 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu