duminică, 12 martie 2017

DĂ-MI OCHII TĂI SĂ-I SĂRUT

Ai apărut din spuma mării tropicale,
Când eu scriam versuri de jale,
Iubirra ai adus, deși n-am vrut,
Dă-mi ochii tăi să-i sărut.

Când mult mai mult,eu am dorit,
Frumoaso, galeș mi-ai zâmbit,
Şi zeu din mine ai făcut, 
Dă-mi ochii să-i sărut.

Pentru privirea ta, îți dau tot cerul
Când îmi zâmbești, accept duelul,
Să cuceresc ce am cerut,
Dă-mi ochii tăi să-i sărut.

Când mă-atingi cu buze fierbinți,
Simt ca iau foc, îmi ies din minți,
Mă înroșesc ca un recrut,
Dă-mi ochii tăi să-i sărut.

Când sufletul pereche mi-a cerut,
La tine-n poartă am bătut,
Să-ți cer eu om,  cu par cărunt,
Dă-mi ochii tăi să-i sărut.

Tu din iubire ce-ntre noi a apărut,
Şi inima ta pereche m-a vrut,
Mi-ai dat mai mult decât am cerut,
Mi-ai dat și gura s-o sărut.

By Dan G
22 IAN 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu