luni, 6 martie 2017

MI-E DOR

Mi-e dor de răsuflarea ta-ncinsă,
Pe care o simt și-n vis pe piele.
Când de dragoste te lași prinsă,
Şi-mi dai sărutul dulce ca o miere...

Mi-e dor să mă provoci la joc,
Gustând sărutul gurii mele,
Iar buzele-mi crăpate de atâta dor ,
Te mângâie, te-gustă în toate cele.

Mi-e dor de clipele fierbinți ,
De-atingeri tandre , de șoapte-n surdină ,
Să ne cădem in brațe goi, fără de minți,
Si-n ritmul nostru să atingem clipa divină.

Mi-e dor de tine și de nopțile în care,
Pluteam în zbor de fluturi, uitâd de toate,
Şi-mbratișați  trăiam iubirea noastră mare,
Vino să-ți dau sărutul meu pe trup,pe sâni,pe spate.

O, cât as vrea sa fii acum la mine-n brațe ,
Să te-vrăjesc cu șoapte și cu purtare îndrăzneață,
Să te-amețesc cu săruturi dulci și hoațe,
Să-ți spun cuvinte de iubire, acum și într-o altă viața.

By Dan G
20.01.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu