luni, 13 martie 2017

STRIGĂ-MĂ

Înveșmantat cu umbra ta,
Aştept clipa fermecată,
Strigă-mă să-ţi văd chipul minunat.
Sunt tot acolo unde mai lăsat.

Strigăm, când aerul se tulbură ,
Vocea ta , mă murmură,
Am să vin în zbor... nălucă,
Să-ți dau oxigen oleacă.

Când e zvon de îmbrăţişare,
Strigă-mă, iubito, tare,
Am să vin să te iubesc ,
Să îți cânt , că te doresc .

După vânt și ploii, curcubeul s-a ivit,
Strigă-mă, să îi spunem bun sosit,
El mereu să-ne păzească,
Casa și iubirea noastră.

Strigă-mă, când ești departe,
Am să vin și de pe Marte,
Să-ți aduc în dar o floare,
Căci iubirea-mi nu-e efemera boare.

Strigăm, când drumul ai rătăcit,
Să îți arăt busola, aș fi tare fericit.
Srigă-mă încet și tandru,
Să te-ajut, aș fi foarte mândru.

By Dan G
26 Ian 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu