duminică, 29 noiembrie 2015

AȘ VREA SĂ MĂ ASCUND

Aș vrea să mă ascund în gândul tău o noapte,
Să te veghez cu drag,să ascult ale tale șoapte,
Te simt.te strig,când dorul rău mă arde,
Nu vreau o clipă săi îmi fii așa  departe.

Aș vrea să mă ascunzi în calda ta îmbrațișare,
Să-ți sorb sărutul cald ,când soarele apare,
Să fiu vrăjit de ochii tăi, de a ta ființă,
Să ne iubim, noi amândoi ,e ultima dorință.

Aș vrea să mă ascund în tine ,să-ți fiu o fericire,
Să îți aduc doar bucurii,înlănțuit de-a ta privire,
Să-mi dăruiești parfumul guri tale,un munte de săruturi,
Când zâmbetul îți luminează fața,în mine zboară fluturi.

Aș vrea să mă ascund în tine, să fac să înțelegi
Ești tot ce îmi doresc, în viață mea, pe acest pământ,
Iubirea ta e dulce-amaruie,plină de fiori adânci,
Și lume știe, că eu sunt sincer în cuvânt.

Aș vrea să-mi fii iubirea mea seducătoare,
Mă pierd în ochii tăi ,în verdea lor culoare,
Iubirea ta ,mă-nalță către soare, purtat de vânt,
 Sau mă trântește de pământ din zborul frânt.

By Dan G
29 Noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu