luni, 2 noiembrie 2015

RUGĂ


DOAMNE, dacă zilele nu sunt mereu pline de raze de lumină,
TU,cu mâinile tale străpunse de cuie pe cruce,cu inima neânfricată,
E-o inimă ce n-a obosit prin furtuni sau senin în viața să mă țină…
Doar TU mă conduci şi mereu îmi arăți drumul ce-l am de făcut –n viață.

Doamne, TU,știi să-mi vindeci sufletul, și lacrima îmi ștergi,
Pentru că-mi dai alinare, și-mi pui picioarele înapoi pe pământ,
TE IUBESC ,DOAMNE... știu că niciodată Tu de la mine n-ai să pleci,
Și IUBIREA TA nu e prea scurtă, oriunde-aș fi, voi fi de TINE vegheat.

Dăruiește-mi iubirea, ISUSE iubit, de Duhul TĂU Doamne să fiu învelit,
TU,să mă conduci pe acest pământ, lucrează în mine, cu Duhul TĂU Sfânt,
TE rog,crește-mi iubirea, așa mult îmi doresc arăta lumii că o iubesc,
Să simtă cu toții ,în mine .că-i vraja TA ,crește-mi iubirea de oamenii în inima mea.

DOAMNE cu tine-n zori de zi,ori ,singur, în adânc de noapte,
Nu am frică,știu că pot birui, orice ar fi,te am atât de aproape,
Cu TINE, Doamne, în furtună,ori când e soarele pe cer,
, DOAMNE,cu TINE,merg mereu prin viață de este caldură sau ger.

TU, eşti al lumii Creator,eu doar un rob, umil cerșetor,
Eu sunt un om care-am să mor,TU vii în slavă pe-al TĂU nor,
TU, ești Acel ce jertfă-i dat, TU mă iubești și ieri și-acum,
Eu sunt un abur ce se-nață la cer,urmând cu tărie al TĂU drum.
AMIN

By Dan G..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu