marți, 10 noiembrie 2015

PROMISIUNE...


Sunt fericit cu tine, mi-ai dat în dar a ta comoară,
Mi-ai dat lumină și liniștea ce mă-nconjoară,
Să fiu iubit de tine, îmi doresc din răsputere,
Te voi iubi mereu,în viața ta voi fi o mângâiere.

Va înflori iubirea nostră,cum înflorește trandafiri,
Şi-n șoapta mea nu vei găsi dezamăgiri
Noi doi vom fi un tot și nu vom ști ce este ura,
La vorbe rele, mincinoase ,nu ne deschidem gura.

Flămând sunt și vreau să-mi potolești chinul,
Setos sunt de-o dragostea curată cum e crinul,
Scăldată în șoaptele iubiri, inima năvalnic bate,
Te voi iubi mereu, acum și în eternitate.

Promit, să-mi respect cuvântul,
Cât voi trăi,voi ține legământul,
Doresc să simți iubirea mea fierbinte,
Îmi ești dragă, îți spun cu dulci cuvinte.

Acum în plină toamnă a-nflorit cireșul din grădină,
E ireal surâsul tău pe fața scăldată de lumină,
Gura ta e dulce floare parfumată,
Floare ce parcă mă îndeamnă să o mai sărut odată.

By Dan G.
10.11.2015