sâmbătă, 14 noiembrie 2015

SA TE PRIVESC TĂCUT




Sufletul mi-e plin de raze de lumină,
În suflet clocotesc sentimentele de dor,
Văzând cu ochii minți, făptura ta divină,
Tu, inima îmi umpli cu tandre clipe de amor.

În inima mea caldă, iubirea ta petrece,
Aleanul te așteaptă la mine să revii,
Amarnicele doruri abia așteaptă să te lege,
Aleargă dragostea în mine ca bidivii-n herghelii.

Mi-e dor de ochii tăi să îi sărut îndată,.
Îți simt parfumul magic, dulce-aromat,
În vis te am mereu, făptură fermecată,
Cu soarele privirii, tu viața mi-ai colorat.


Un foc de amor curat ma lovit pe-negandite,
În seara când ai zis " îmi așa de drag iubite,
Aștept să vii iubite, rugându-mă la astre,
Gândul bun să mi te-aducă din zările albastre."

Hai vino acum îneacă-mă în tandre șoapte ,
Sărută-mi buze crăpate, mai dă-mi o noapte,
Mi-ar fi deajuns acum să te privesc tăcut,
Doar ochii să-ți sărut uitând al tău trecut.

By Dan G
14.XI.2015