joi, 5 noiembrie 2015

ȘI TOTUȘI IUBIRE ..


Mă tot învârți ca o tornada, cu vorbe tari mă tot atingi,
Mă-ntorci , m-aștepți cu roze roșii, proaspete și lungi,
Zâmbind,de tine mă apropii,tu răvășită mă privești,
Nu-ndrăznești?…atât de simplu ar fi să-mi vorbești.

Năframă verde ai pe umeri,părul l-ai lăsat să zburde-n vânt,
Te-am supărat,cum vrei să fiu? Ce vrei să-ți spun,să-ți cânt?
Sau vrei să fiu…un tip mai bun, mai cald înțelegător?
Știu, sunt năprasnic,sufocant ,dar nu te mint,sunt prost actor.

Te rog nu pleca aiurea, nici tâmpenii să nu vezi…
Tu crede in iubirea ce a poposit la poarta ta,
Și stai , închide-ți ochii,e adevărat, și nu visezi,
Mă prinde ,mă-nfășoară, nu crede ca ești trădată...

Mereu îmi spui , că te vreau pentru mine,
Îmi ești pasiune….durere ,îți sunt și chin și zâmbet ,
Iubește-mă cum sunt, în dragoste al tău cadet ,
Nu- mă înțelegi, iei foc,când tac și nu vorbesc cu tine.

Tu,ești totul pentru mine,o stea din cer căzută,
Mai găsit,și-mi ești iubirea lui D-zeu cerută,
Alintă-mă cu palma ta mică, iubește-mă o clipă,
Și clipa se va transforma-n luni și ani,iubirea se-nfiripă.

By Dan G
5 Noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu