miercuri, 18 noiembrie 2015

IUBIRE


În tine am crezut, cum n-am mai crezut în nimeni,
Privirea-mi obosită vedea în tine doar minuni,
Vedeam-n tine Luna și astrele din Carul Mare,
Mă topea privirea ta cum se topește o lumânare.

De nu puteam cumva să-ți spun că te ador,
Chemam la mine vântul și îl trimiteam sol,
 Să iți șoptească la ureche, fluierând ușor,
Cuvinte colorate de iubire și de dor.

Să-ți spună că-mi e dor și voi veni ca o nălucă
Cutreierând grădini de flori prin ochii tăi,
Să iți aduc în dar, iubirea mea năucă,
Și roze parfumate culese de prin văi.

Te rog să asculți ce-ți spune trandafirii,
Ce au înflorit pentru tine încă-o data,
Povestea mea de dragoste curată,
Că-mi ești în suflet și în gând iubire.

M-ai luat în brațe șoptind un "te iubesc",
Cu o șoapta caldă , amețindu-mi gândul,
Eu am zburat spre casa ta ca vântul,
M-am înecat în ochii tăi simțind că iar trăiesc.

By Dan G
18.11.2015