joi, 7 ianuarie 2016

AȘTEAPTĂ-MĂ


Umblu tăcut pe străzile înghețate,
Nu am băut nimic , dar mă tot clatin,
Gheața trosnește, lugubră, în urma mea,
Aşteaptă-mă, să-mi capăt iar încrederea.

Mă-nalț pe vârfuri să ajung la felinare,
Lumina îmi intra-n suflet şi parcă sunt vrăjit,
Nu plâng plecarea ta şi nici nu mă mai doare,
Aşteaptă-mă în altă viața să-ți dăruiesc alint.

Privesc tăcut şi am în mine doar apusuri,
Îmi trec nopțile scrindu-ți mii de versuri,
Nu pot dormi deloc, îți scriu așa năuc,
Aşteaptă-mă iubito, să capăt un sărut.

Adorm  în zori ,când îmi cad ochii,
În vise îmi număr paşii către tine,
Nu ajung deloc şi nici nu îmi convine,
Să tot aștept tăcut, lipsit de bucurii.

Mă uit la stele să-mi ghicesc destinul,
Implor pe Dumnezeu să îmi arate viitorul,
Să-mi dăruiască speranţa şi amorul,
Aşteaptă-mă, iubito, să-mi curmi tu chinul.

BY DAN G
07 Ian 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu