marți, 26 ianuarie 2016

LA MULȚI ANI DE ZIUA NOASTRĂ !


DE ZIUA NOASTRĂ

Dedicată soției mele Ecaterina (Cati)
la sărbătorirea a 36 de ani de căsnicie!

De ziua nostră vreau să-ți cer,
Să fii mereu în suflet o copilă,
Și proaspătă să fii ca o zâmbilă,
Să iți ghicesc profundul tău mister.

De când te-am cunoscut,ai promis,
Că o să faci din casa nostră un paradis,
Și ai făcut, cu pruncii noștri preaiubiți,
Am tot muncit să fim cu toți fericiți.

Vreau pentru soţia mea doar bucurie,
Şi aurul iubirii să i-l aduc din cer,
Vreau să învăţăm a casei poezie,
S-alungăm din casă vorbele de fier.

Vreau pentru soţia meu seninătate,
Nepoții să îi creștem mari cu drag,
În casa să-ne curgă-n veci dreptate,
Şi dor de noi să-avem mereu în prag.

Ascultă-mi , Doamne, rugămintea ,
Arată-Ţi slava Ta,  Preafericite,
Binecuvântează casa și familia mea,
Dăruiește-i sănătate soției iubite.

                  By Dan Gavril
                  26 Ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu