sâmbătă, 16 ianuarie 2016

TU...

TU, crezi că iarna din suflet s-a dus,

Ai vrea să-mparțim  ,iubire, jurământ,

Să am curajul să mă las, de tine sedus, 

În dragostea-ți infinită aici pe pământ.


TU , spui că uneori mă crezi mai aproape,

M-aștepți să-ți sorb lacrima dintre pleoape,

Și vin... trandafiri îți aduc ... intru zâmbind,

Dragostea ne duce la stele plutind. 


  

TU, când tristă ești, luna nu mai răsare, 

Ți-am spus că TU ești steaua călăuzitoare, 

Încrezătoare-n iubirea-mi liniștită rămăi,

 Ai șoptit, dulce, nu mai pleca,hai mai stai .


Tu mă alinți, în brațe mă strângi, mă săruți  

Am țipat ,lumii i-am strigat cât am putut,

Iubirea cu noi doi o vrajă, din nou a făcut,

 Insist liniștit să...cu calm mă ajuți.


EU, fără tine, sunt doar un nor trecător, 

Respir,transpir,intru-n delir, îmi pare că mor, 

Tu mă alinți, mă vindeci de dor,

Ne liniștim cuprinși amândoi de amor.


 By Dan G

  16 Ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu