duminică, 10 ianuarie 2016

UITARE


                        
Tot ce-a fost frumos, iubire, între noi,
Uitat va fi cu timpul  de noi amândoi,
N-am să mai știu nici cum te cheamă,
Tu vei uita câ ne iubeam cu teama.

Tot ce-am visat nicicând nu vom avea,
N-am să-ți mai simt căldura din privire,
Nu voi păstra în minte nici o amintire,
Tu n-ai să crezi că totul a fost aievea.

Oricât de mult acuma ți-ai dori și ai visa
Nu voi mai fi bărbatul cel vroiai în viața ta,
Tu n-ai să mai fii femeia pe care o voi îmbrățișa
Nu vom mai ști ce-am avut frumos odată.

N-am să-ți mai simt dulceața buzelor senzuale,
Nu voi fi eu acela ce părul cu săruturi îl răsfiră, 
Tu nu vei mai fi aceia ce răsuflarea mi-o respiră,
Doar timpul se prelinge în clepsidră încet, agale.

Vor trece zile, săptămâni, vor trece apoi ani,
Povestea de iubire, în praful timpului va fi uitată,
Nu ne vom mai aminti de dragostea ciudată,
Când ne iubeam pe bancă sub castani.

                        By Dan G
                  10 Ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu