marți, 8 decembrie 2015

ASCULTĂ-MĂ OM BUN...

Ascultă-mă om bun, ascultă-mă pe mine,
niciodată să nu lași pe cineva să-ți fure,
onoarea și respectul tău de sine,
să le-arunce într-o groapă-n pădure.

Niciodată să nu lași să îți șteargă,
curcubeul din inima ta caldă, largă,
nu trebuie nicicând să fii umbră-n eter,
 ridică-ți mândru privirea către cer.

Ascultă-mă, omule cu sufletul frumos ,
Dumnezeu ți-a dat un dar, când te-a creat,
 să pășești drept nu să-te târăști pe jos,
nu te lasă să fii de altii-ngenunchiat.

De ești femeie, copil sau un bărbat,
păstreză-ți zâmbetul frumos pe față,
căci tu ești un OM, nu poți să fii încălecat,
de orice trecător ce-ntâlnești în viața.

Ascultă-mă om bun, ce-ți spun, este adevărat,
să ai onoare și respect, este un lucru important,
eu îți doresc să fii, în viață, un om adevărat,
plăcut, cinstit, de toată lumea respectat.

By Dan G
08 Decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu