joi, 17 decembrie 2015

ÎNTR-O SEARĂ DE IARNĂ, ÎȚI SCRIU



În seara de iarna,îți scriu un cuvânt,
despre iubire și amintirile ce noaptea mă dor,
cu vise în care am crezut, amândoi, prea ușor,
despre focul din suflet și dorul din gând.

Seară vreau să îți scriu cuvinte alinate de vânt.
despre zâmbetul, tău, rupt dintr-un curcubeu,
țesut cu fire aur și argint, toarse din alizeu,
tivit cu penumbre, când te-am crezut pe cuvânt.

Seara îți scriu despre singurătatea-mi ascunsă,
de buze uscate, crăpate de mult nesărutate,
despre doruri ucise de-a timpului efemeritate,
chiar dacă îți scriu, nu vom avea altă șansă.

Seara îți pictez un decor hibernal de poveste,
cu tine făcând îngerași în zăpadă căzută,
încercând mai apoi să te faci nevăzută,
o... ce frumos a ieșit... Privește !

Într-o seară de iarnă, am să-ți scriu visător,
despre sentimente ce au înmugurit în noi,
ucise de orgolii nebune din  amândoi ,
despre un suflet în viața ta, biet trecător.

 Dar, dimineața am să șterg cuvânt cu cuvânt,
nu vreau, să mai știi ce vise mi se tot cern,
deși uneori aș vrea la picioare să-ți le-aștern,
mă doare să-mi citești, dorul din suflet și gând.
By Dan G
17. 12. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu