sâmbătă, 19 decembrie 2015

E PREA TÂRZIU...


Nicicând, nu vei avea iubire curată,
ai crezut, că poți la cer să zbori,
că poți privi la soare prin pătură de nori,
tu, doar ai mimat iubirea adevărată.

Nu poți să minți persoana ce-o iubești,
să ai secrete ascunse, de ea să te ferești,
iubirea adevărată nu se vinde la bucată,
în dragoste nu poți să fii doar relaxată.

A fost frumos ce am trăit noi, amândoi,
am încercat să-ți curăț amintirile de ploi,
nu ți-am cerut și nu am vrut iubire de carton,
nu am vrut doar o relație, să fie de bonton.

Îți amintești când te-ai amorezat de o fotografie,
acel hombre nu a vroit decât secretele să-ți știe,
ca mai apoi să-mi spui-"sunt tare supărată,
am scris prea multe, și-acum sunt șantajată"?

Ai dat iubirea pentru-o poză neadevărată,
nu poți să-ți schimbi firea dintr-odată,
și te-am rugat să ai grijă de amândoi,
să nu ridici aiurea iar umbre între noi.

Acuma-i totul fum, amintirea ta nu mă mai doare,
deși, uneori îmi amintesc de zile când îmi erai soare,
poate cândva o să-ți lipsesc și-ai vrea ca să revii,
e prea târziu, mult prea târziu și tu o știi...

By Dan G
19.12.2015 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu