sâmbătă, 12 decembrie 2015

AȘ VREA SĂ FIU UN TRANDAFIR


Un trandafir aș vrea să fiu,
pe sânul tău să-mă aștern,
să simt din nou că sunt viu,
prin tine, să cred că sunt etern.

O lacrimă călduță aș vrea să fiu,
pe tenul tău frumos, să-mă cobor,
printre buze în gura ta să-mă strecor,
ce mi-ar plăcea să am acest capriciu.

Un vis frumos în părul tău să fiu,
să-ți pieptăn singur părul auriu,
într-un gest de dragoste să-l descurc,
ca mai apoi râzând, înapoi să-l încurc.

Aș vrea să fiu copacul vieții tale,
pătură să-ți fac din frunzele mele ,
să te-nvelesc cu mine, să-ți fie cald,
lumina să lucească în ochii-ţi de smarald.

În pieptul tău, cu dor, aș vrea să locuiesc,
căci fiecare gând al meu, la tine se-ndreaptă ,
dorința mea de tine, nu poate să-mi treacă,
încerc să uit, cu amintirile mă războiesc.

By Dan G
12 Decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu