joi, 3 decembrie 2015

LA CARUL MEU AM ÎNHĂMAT...

La carul meu, am îhămat aseară inorogi,
să-ți ducă orișiunde tristeţea și povara,
voi stă în calea ta, din zori și până seara,
pe timp un ban nu dau, chiar de-mă rogi.

La car, am înhămat trei bidivii sălbatici,
nebuni... nebun și eu, am zburat la astre ,
să iți aduc în dar un pumn de licurici,
închiși într-un borcan ce-a fost de miere.

La carul meu, am înhămat un roi de fluturi,
să-ți fie dor nebun,când borcanul o să-l scuturi,
să îi trimiți să-mi lumineze calea către tine,
trimiți răvaș prin ei cu sărutări divine.

M-a pus pe jar, răvașul tău duios,
off... carul e stricat , o iau tip-til pe jos,
dar, îngerii trimit o pasăre măiastră,
s-zbor la tine iute pe-o aripă albastră.

Străbat Pământul , mai repede, mai bine,
abia aștept să stau în respirația ta fierbinte,
să-ți mângâi pletele și să le-necurc,
zâmbind ușor, la tine vin năuc.

De Dan G
03.12.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu