joi, 10 decembrie 2015

PĂCATE DIN LUMEA VIRTUALĂ


De-ai cunoscut pe cineva pe net,
și tare ți-a plăcut în poze cum arată,
nu te grăbi să cucerești persoana-ndată,
căci poate cine știe, fotografia e trucată.

De-ai cunoscut pe cineva în lumea virtuală,
nu îi vorbi-n citate să pari ființă cu școală,
vorbește-i frac,prezintă-te cum se cuvine,
 e tare importante, onoarea și respectul tău desine.

E plin netul de bărbați nebuni și de femei nebune,
îți vine câteodată, să lași PC sau tableta baltă,
să uiți de net, să-ti omori timpul citind romane,
îți vine ca să fugi din acesta lume aberantă.

Mai zile trecute, cineva îmi spunea că scrie poezie,
cum îmi place să citesc, îi spun să le trimită mie,
și mi-a trimis fragmente de best-seller ,
copiate cuvânt după cuvânt din Paler.

Mă tot gândesc și mă tot-ntreb năuc,
de ce vor unii, dintre noi, să aibă stea-n frunte,
aici, pe net, unde tot ce se-ntâmplă este caduc,
dar cine poate știe a adevărului grăunte ?

By Dan G
10. 12.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu