luni, 7 decembrie 2015

VINO...


Te aștept să vii, într-o dimineață,
să vorbim amândoi față în față,
despre vise și iluzii pierdute,
în zboruri de păsări cu aripile frânte.

Te aștept să vii, la mijlocul zilei,
pășind cu grijă , e iarnă , polei,
să-mi spui, ce se bârfește în târg ,
ce cântă păsărelele în crâng .

Te aștept să vii, mai pe seara,
sigur îmi fac timp să-te iau de la gară,
am să te-aştept pe peron cu trandafiri,
te voi saruta până uiți să respiri.

Te aștept să vii, să mă-alinți toată noaptea, pune-mi, din Carul Mare, în ochii câte-o stea,
să curgi, în venele mele, o mare de fluturi,
 ce se-nmulțesc primăvară pe câmpuri.

Hai vino când vrei, dar vino îndată,
atinge-mi trupul ce se rupe-n durere,
cu buzele calde dă-mi plăcerile efemere,
ce mi-ai promis, dar nu le-ai dat niciodată.

By Dan G
7 Decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu