luni, 14 decembrie 2015

SCRISOARE PENTRU MOȘ CRĂCIUN


Acum în pragul Sărbătorilor de iarna,
am să-i trimit hrisov lui Moș Crăciun,
să facă el vre-o vrajă minunată,
să ne aducă la toți un an mai bun.

Îți spun cinstit, Moșule cu barbă albă, 
în jurul meu sunt oameni minunați și buni,
ce grijă au avut să respecte povața din străbuni,
și unii dintre ei au dăruit la nevoiași o pită caldă.

Adu-ne nouă, dragă Moș Crăciun,
un bulgare de sănătate și-o picătură de noroc,
bucate proaspete pe masa în noaptea de ajun,
aș vrea să-i vizitezi-ntâi pe cei loviți de nenoroc.

Și ai să vezi cât sunt oropsiți, săraci,
se bucură de pun pe masa, câțiva colaci,
de ocolești căsuța lor, mă-nbrac în Moș Crăciun,
să merg la ei în prag cu-n cozonac și-un strop de vin.

Te-așteaptă, Moș Crăciun, lumea plină de inimi frânte,
să le aduci-n suflet, o mare de iubire și tandrețe,
căci cine știe, poate ai pitită-n sac iubire de poveste ,
ei te așteaptă cu nerăbdare să le aduci o veste.

Am să îl aștept să vină în miezul nopții 
aș vrea să-mi fie familia, prietenii alături,
să-l așteptăm împreună pe Moș Crăciun,
să spargem ghinionul, s-avem un an  mai bun.

SARBATORI FERICITE !

By Dan G
14.Dec.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu