sâmbătă, 5 decembrie 2015

ÎNGENUNCHEZ..


Îngenunchez, acum în fața ta..femeie,
așa cum toamna se îngenunchează meri,
când fructele pe ramuri atârnă-n cârcei ,
altar din tine Imi fac când ochii mi-i acoperi.

Îngenunchez, acum în fața ta.. năluca,
ce vrei să vii în lumea mea caducă,
să-ntâlnim cumva în timpul ce se scurge,
în paralele clipe, ce niciodată nu se vor atinge.

Ingenunchez,lăsând doar ochii să vorbească,
cuvintele, pe buze, se sparg ca valurile marii,
se risipesc golașe în furtunile uitării,
ca mai apoi-n dragoste să-nflorescă.

Îngenunchez ,lăsându-mi fruntea în palma ta,
să stau tăcut, aș vrea, să uit de lumea rea,
de-a pururea să-mi  fii în viața, lumină și culoare,
îngeri din cer, să ne ferească de rău și de  năpăstă.

Îngenunchez, când sufletu-mi umbros o cere,
să uit de oamenii ce-n viața mi-au adus durere,
uitând de ei, în viața are să-mi fie iarăși bine,
atât am vrut să-ți supună, răvașul de la mine.

By Dan G
5 Decembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu