miercuri, 9 decembrie 2015

SĂ-ȚI ADUCĂ TRANDAFIRII DORUL

Tu, adori parfumul, ce-l degajă trandafirii,
tot săruți a lor petale cu miresme visătoare,
trandafirii îi adori, doar sunt florile iubirii,
lor le spui povestea ta, ce-e plină de culoare.

Fă-mă Doamne floare, schimbă-mă în trandafir,
să îmi dea sărutul mie, nu să-l strice pe o petală,
să-i sorb și respirația, calda ca un zefir,
o să-i placă să-mă alinte, am așa o bănuială.

Florii, prințese de poveste, cu parfumuri minunate,
am să le culeg pe toate, să le las la tine-n prag,
să le pui cunună-n păr, o să fie încântate,
mai ales un trandafir, dacă îl săruți cu drag.

Am pus dorul meu în roză, la ureche să-ți șoptească,,
gânduri bune, să te-aline cu a rozelor culoari,
să-ți aducă, numai ție, liniștea ce o găsești în flori,
și-cel trandafir sălbatic, doar pe tine să iubească.

By Dan G.
09.12.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu