joi, 1 octombrie 2015

NU MAI SUNTEM LEGAȚI


Nu mai suntem legați unul de altul
prin jurăminte uitate, trădate
nu mai ești a mea, nu mai sunt al tău
 nu-mi mai aparțin nici măcar mie.

Nu mai e nimic după clipa trăită de noi,
poate ferestrele inimii întredeschise
prin care ai lăsat iubire să zboare în infinit
poate vei recunoște că firea ta-i vinovată.

Te rog să mă ierți , mă ierți încă odată
pentru iubirea nebună din inima mea?
eu te-am iertat femeie din Lună
că ai uitat și trădat jurământul iubirii.

 Te-am pus pe gânduri nu-i așa ?
ieri ne vedeam sufletul unul în celălalt
astăzi nu mai văd decât durere în fețe tăcute ,
iubirea năluca s-a revărsat la colțuri de stradă.

Prin târgul uitat, toate femeile poartă doar gri
le văd ude de ploaie când ies să beau o cafea,
mâinile tale ude îmi aleargă prin păr încă
singuratatea e grea , inimă-i de doctori cârpită.

By Dan G
30 Septembrie 2015

Un comentariu: