luni, 12 octombrie 2015

TOAMNA MEA


Toamna mea mai poarta jucăușă,
Ie de vară cu flori țesute pe ea,
Din vara care-acum se face cenușă,
De raze de soare se umple inima mea.

Toamna ne-aduce sentimente profunde,
Îți sărut ochii plânși cu buzele ude,
 Încălzesc degetele tale , reci de-atâtea ploi,
Tăcuți ne studiem, avem riduri amândoi.

În Toamna pe ritmuri de blues dansezi
Mă-nvârți prin ploaie cu pasii mici,
Stroboscopic ca-ntr-un vis îmi proiectezi,
Viață din vară, petrecută ca niște pusnici.

Toamna, căderi de frunze planate,
Ce învăluie inimile în prea multe foi,
O poezie îți trimit , iubire, să-o citești la noapte,
Udă de lacrimi căzute din ochii mei goi.

Toamna, râzând de mine , mă trage de mână,
Să-mi las amintirile reci peste plouați copaci,
Las-o, băiete, plecată dacă n-vrut să rămână,
O să-ți înflorească-n inimă iarăși noi maci…

BY DAN G
12 Oct. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu