sâmbătă, 3 octombrie 2015

URME



Am să merg pe la izvor , 
să șterg punctul de-ntâlnire, 
pe aici, pe undeva, 
vezi o urmă cam zdrobită, 
de-a timpului neștire.

Urma dacă-o vei găsi, 
timpul tău se va curba, 
ca în carte cu povești,
nu voi mai privi-n calea ta,
drumul ți se va curma. 

Nu-mi las sufletul să-alerge, 
 într-o samă de cuvinte, 
strâns ținute sub căuș,
să nu-ți cânte la chitară,
cântece de inimă albastră. 

Nu aș vrea să mai auzi, 
vorba-mi plină de iubire, 
ca mi te-a furat poetul, 
cu-o fața îngerească 
și-un suflet mercantil. 

 Pentru-o clipă ți-aș vorbi, 
să mă-nveți, cum iubirea, 
e o sferă de lumină 
și-o muzică cerească,
 într-o dragoste rănită. 
 
În poemul smuls din nouri, 
era dragoste deplină, 
în care, noi, demult
am jurat de bună voie,
că nu vom trăda nicicând. 

Mi-am jurat, acum, femeie, 
ca dacă o să mă chemi, 
peste ani, în alte timpuri,
am să-ți dau o stea pitica,
acolo să locuiești, ca-un singuratic cuc.

By Dan G 
28.08.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu