sâmbătă, 24 octombrie 2015

CE OARE AM IUBIT LA TINE ?


Mă-ntreb ce oare am iubit la tine ?
Felul în care îmi zâmbeai adeseori,
Cu ochi-ți, verzi, ce puteau să aline,
Şi cea mai dureroasă zi cu nori…

Sau șoapta ta, asemeni unei melodii ,
Când îmi citeai de dragoste, zeci de poezii ,
Sau săruturile prelungi, pe trupul tău cald,
Când amețită de iubire mă-ndemnai să te scald…

Mă-ntreb ce oare am iubit la tine ?
Dulceața, dulce-amaruie, a buzelor tale,
Ce urme de arsură lăsau mereu pe mine,
Său glasul tău suav când îmi cântai cu jale?

Dar astăzi ştiu de ce mi-ai fost atât de dragă,
De ce am iubit sufletul tău , preaplin de poezie,
Cât -aş fi vrut, iubirea să nu mi-o iei în sagă,
Cu tine, aș vrea să fiu, acum şi în altă veşnicie.

By Dan G
22 August 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu