duminică, 4 octombrie 2015

CE AI ACUM, DE CE TACI ?

Ce ai acuma, de ce taci,
De ce te-ai depărtat şi-mi pari străină,
De ce te porți așa, parcă suntem sălbatici,
Eu nu am greșit, nu am trădat, nu am vreo vină !

Aveam cândva doar sărutări divine, amândoi,
Azi crivățul ne-aduce doar norii și ploii,
Din zi în zi devii din ce în ce mai rece,
Şi nu ştiu acum, cu tine ce se mai petrece.

Când îți zâmbesc, tu îţi cobori privirea,
În braţe de te iau, după atâtea zile zbuciumate,
Te strădui să strângi ca un arici pe jumătate,
Tu poți și vrei așa, să îmi ucizi iubirea.

Femeie, vrei să pleci, și te ascunzi de mine,
Că în dorinţe pătimașe nimeni nu te-ntrece,
Iubirea ce ți-o dăruiesc, te lasă acuma rece,
Alegi acuma o iubire efemeră, ca viața să-ți aline.

De-ai să te scufunzi-n clipe de plăceri ușoare,
Nu vei mai știi,iubirea, niciodată, ce gust are.

By Dan G
30 Aprilie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu