vineri, 16 octombrie 2015

VIAȚA MEA FĂRĂ TINE


Viața mea fără tine


Dacă regret ceva în urma despărţirii noastre este doar că am plâns atunci când ai plecat, crezând că viaţa mea nu va mai fi frumoasă dacă nu eşti lângă mine, crezând că nu însemn nimic fără tine alături.
Am plâns atunci crezând că nu mai există pe lume braţe la fel de primitoare ca ale tale, că nu mai există cineva în lumea asta cu care să-mi doresc să împart tot ce sunt şi tot ce am. Am plâns crezând că nu voi mai fi capabilă să iubesc vreodată, că te voi căuta în toţi oamenii care-mi vor ieşi în cale. Am plâns crezând că voi muri de dor, că voi sfârşi în singurătate, iubindu-te numai pe tine.
Am plâns urându-mă pentru neputinţa de a te ţine alături de mine.
Acum regret toate lacrimile, toate clipele irosite cu lamentări, cu aşteptări fără rost, cu învinovăţiri nemeritate.
Regret că m-am dispreţuit tocmai atunci când aş fi avut atât de multă nevoie de iubire.
Abia atunci când nu m-am mai simţit iubită de tine am învăţat să mă iubesc. Abia atunci am învăţat să-mi dăruiesc mie totul, toată bucuria şi pacea pe care le merit. Abia atunci am învăţat că nu depind de nimeni pe lumea asta, că uneori este ok să rămân doar eu cu mine.
Azi nu mai plâng. Azi mă bucur de viaţa mea fără tine. Azi zâmbesc cu toată fiinţa mea, azi îmi râde tot sufletul. Azi ştiu să mă bucur de răsărituri şi de asfinţituri, de liniştea nopţii, de mine liniştită şi împăcată. Azi merg plutind fiindcă am învăţat că mersul târâş distruge aripile.
Azi am totul, fiindcă am învăţat să fiu totul meu. Azi nu mă mai tem de singurătate, dar nici nu mă mai tem să iubesc din nou, cu toată forţa inimii mele.
Azi ştiu că atunci când toată lumea pleacă, nu mă am decât pe mine. Azi ştiu să-mi fiu de ajuns atunci când pierd şi să nu mă mai abandonez tristeții și deznădejdii.
Azi știu să nu-mi mai refuz nimic din ceea ce mă face fericită.
Azi ştiu că viaţa este compusă din etape şi că tu ai fost etapa de care am avut nevoie pentru a învăţa să mă iubesc şi să-i iubesc pe ceilalţi fără aşteptări, fără constrângeri, fără a depinde.
Azi îmi iubesc viaţa, cu tot trecutul ei, cu eşecurile trăite, cu oamenii care au plecat, cu toate lecţiile care m-au făcut să devin cea de azi: puternică, încrezătoare, liberă, fericită.

Irina Binder_ Insomnii
Sursa http://www.irinab.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu