vineri, 30 octombrie 2015

MĂ DOARE DORUL DE NOI


Mă doare dorul de noi,mă doare dorul de tine,
dimineața când mă trezesc, îmi vine să plec din mine,
să vin în dimineaţa ta, să mă ascund în cana ta de cafea ,
 să mă sorbi,tacticos ,cu înghițituri mici odată cu ea.

Mă doare dorul de noi, când iți iei micul dejun fără mine,
aș vrea să mă mesteci încet,odată cu untul pe pâine,
dimineața devreme , îmi vine să planez către camera ta,
să mă ascund în părul tău,mătasă frumos ondulată.

Mă doare dorul de noi,aș vrea să stau în braţele tale,
 să-mi simţi dorul care rău doare fără tine,
Să mă prind la gâtul tău şi să mă şopteşti; „iubite vino la mine,”
vino îndată să-ți alung durerea cu care ceri ajutor ,vino agale.

Serile… când nu pot să adorm… îmi vine,să urlu, să strig:
iubito, mă doare dorul de noi,primește-mă în noaptea ta,
 alungă singurătatea mea și a ta , adu iubire-napoi,
 mi-e atât de dor de tine,de noi…

Mi-e atât de dor de noi,când gândul asupra mea ți-l lași,
izvor de dragoste îmi strecori-n suflet, parfum de toporași,
 lasă-mă ascuns în inima ta curată, fierbinte,
Să-ți fiu-n suflet,în gândul tău, femeia mea cuminte.

By Dan G
05.04.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu