sâmbătă, 3 octombrie 2015

BAIRAM ÎN OCTOMBRIE



Lumina diurnă e din ce mai puțină ,
Soarele se ascunde în norii pufoși,
Fetele pe Facebook îmi toarnă gogoși,
Melancolie la greu, Toamnai-i de vină.

Vinul în butoaie e tulburel încă,
Am cumpărat de la țărani un cârlan.
Pastrama e agățată la uscat de tavan,
Totul e gata de chef, am și un kil de pălincă.

Vino să facem un bairam la noapte,
Tu și cu mine, eu și cu tine, party-n doi,
Să se mire orașul, să bârfească în șoapte,
-,, Îi vezi tu vecină, ce nebuni sunt amândoi ? "

Hai vino acuma soarele e jumătate scăpatat,
Liniștea coboară în târgul de lume uitat,
Pe fruntea înfierbântată dă-mi un sărut,
Și lăsați palmele să-ți zburde prin păru-mi cărunt.

Inima-mi bate într-un năvalnic tic-tac,
Vino să-mi cânți în suflet un cântec de dor,
Cântecul buzelor tale e bun afrodiziac,
Cântă-mi în surdină, doar știi ca-te ador.

De Dan G
3 Octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu