marți, 13 octombrie 2015

DOAR PENTRU CĂ



Din ziua când dragostea ți-am pierdut,
Prin suflet fluieră vântul uitării de tine ,
Tu ai crezut că dacă plânge ochiul tăcut ,
Soarele nu va mai apărea pentru mine.

Daca am pierdut ,nu înseamnă ca am căzut,
Trebuie doar să îmi găsesc o nouă putere,
Să râd cu poftă când soarele apare ,
Am să-alerg pe pajiştea vieți, ca un berbecuț.

Doar pentru ca ai plecat, nu înseamnă,
Că trebuie să uit de viață, de poezie,
Voi mâzgălit, cuvinte de dor, în frenezie,
Și, poate, îmi voi găsi muza în alta persoană.

Doar pentru ca tu cândva ai plecat,
Nu înseamnă ca toata lumea o va face,
După ploaie, cerul meu sa înseninat,
Voi trece pragul, și viața îmi voi reface.

Doar pentru ca tu ai trădat și mințit,
Nu înseamnă că nu mai pot fi vrăjit,
Doar pentru că o relație nu e perfectă ,
Nu înseamnă că dragostea nu-i minunată.

By Dan G
11 Iunie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu