miercuri, 14 octombrie 2015

UITARE



Privește cum cade ploaia îndurerată, 
oamenii au dispărut de pe străzi, 
nici păsări nu prea mai sunt pe cer, 
îmi vine să rup cuvintele-n bucăți, dar tac. 

Tăcerea e pentru mine un haos celest, 
aș vrea pe cineva să o audă și să o ridice, 
dar, cine ar putea veni prin ploaie și vânt,
într-o lume nepăsătoare și egoistă ? 

Mă plouă, amintirea în care m-am rătăcit, 
când căutând fericire, la tine, am naufragiat, 
ca un matroz de pe un barcaz ruginit, 
ce face popasuri în porturi uitate de lume. 

Tăcerea asta cumplită , tu , sigur acum o cunoștii, 
sânul tău cald de nimeni nu mai e sărutat, 
căci omul care te-a vrăjit, să folosit de tine, 
de trupul tău și apoi s-a plictisit. 

Am uitat aroma părului proaspăt spălat, 
culoarea ochilor, surâsul ștrengar, minunat, 
căldura trupului tău înmiresmat,  
de tine ploaia m-a spălat, durere a dispărut. 

By Dan G 
14 Octombrie 2015 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu